Postări

Un vis...un business...un faliment (part 2)

Imagine
[...] Cum nu aveam niciun ban strâns am decis să  optăm pentru accesarea de fonduri nerambursabile, faimosul program StartUp Nation, început în 2017, și  continuat și în 2018. În 2017 a fost un total haos, organizatorii nu știau exact ce documentație să solicite la implementare, câștigătorii proiectelor nu dormeau nopțile încercând să  livreze rapoartele și datele cerute, de multe ori solicitările fiind fară nicio noimă. Dar, în 2018, ne-am imaginat că sigur acum toată lumea știa exact ce are de făcut, așa că pentru noi era alegerea perfectă.   Care este pasul 1? Căutarea unei firme de consultanță care să ne facă proiectul. Nu oricine poate face un proiect așa de amplu cu o legislație stufoasă, așa că alegem varianta cea mai sigură: firmă de consultanță. Am găsit o firmă de top, care bineînțeles că nu făcea proiectul pe ochi frumoși. Acum începe aventura noastră: credit la bancă pentru proiect. Nu era tocmai de dorit, dar, în continuare credeam că este varianta câștigătoare. Înființam

WHO - WHERE - WHAT?

Imagine
Inainte de a incepe sa vinzi un produs sau serviciu este esential sa-ti cunosti la perfectie "marfa". Sa corelezi fiecare caracteristica tehnica cu beneficiul adus clientului. Abia dupa ce tu, cel care creezi continutul pentru site, iti cunosti produsul poti incepe vanzarea efectiva. Acum, al doilea pas este sa-ti identifici potentialul cumparator. WHO - cine este clientul tau? WHERE -  unde il gasesti? WHAT -  ce probleme ii rezolva produsul / serviciul meu? Intregul continut ti-l vei planifica in functie de cuvintele care care raspund intrebarilor de mai sus. Targetarea este esentiala. Nu ai nevoie de vizitatori care nu-si doresc ceea ce le propui spre vanzare. Nu faci altceva decat sa-i enervezi cu reclamele tale, in schimb daca informatiile transmise ajung la oamenii care cauta sau au nevoie de produsul tau sansele de conversie cresc exponential. Poti lua ca exemplu un seller pe Amazon: WHO -  acest seller ar trebui sa fie antreprenor, sa lucreze in ecommerce, sau sa fie

Contentwriter sau copywriter?

Imagine
In ultima perioada, in "lumea marketingului online" se vehiculeaza tot mai des doi termeni care par asemanatori, dar totusi, au semnificatii atat de diferite. Am vazut pe retelele de socializare, in diferite grupuri de profil de pe Facebook, freelanceri care isi oferta serviciile de copywriter dar de fapt ei fac doar content pentru site-ul sau blogul tau. Prin urmare, care e diferenta dintre un copywriter si un contentwriter? In primul rand trebuie sa te intrebi de ce anume ai nevoie: de un continut care sa atraga vizitori pe site-ul / blogul tau sau de un continut care sa vanda. Un copywriter bun iti va furniza textele care sa-ti vanda produsele/serviciile. Va obtine conversiile de care ai nevoie. In schimb un contentwriter iti va furniza articole si postari care sa aduca plus de valoare site-ului si care sa raspunda intrebarilor vizitatorilor. Copywriting-ul are cateva baze foarte clare: un titlu care sa atraga atentia, care sa faca vizitatorul sa continue sa citeasca textu

Ca antreprenor ce alegi: site responsive sau site dedicat pentru mobil?

Imagine
Site responsive sau site dedicat pentru mobile? Orice antreprenor trebuie sa aiba in vedere raspunsul optim pentru propriul business. Raspunsul il alegi in functie de volumul de informatii de pe site si de tipologia site-ului. Pentru un site de prezentare sau un blog cu putini cititori unici lunar poti alege cu usurinta sa faci un site responsive, vizitatorii vor accesa informatiile usor si vor gasi rapid ceea ce cauta.  In schimb, daca ai un volum mare de date pe site, sau un magazin online atunci alegerea ta trebuie sa fie neaparat un site dedicat pentru mobile.  Atentie insa, un site dedicat pentru mobile inseamna 2 platforme de administrat in acelasi timp (cea pentru varianta desktop si cea pentru varianta mobile) si actualizarea datelor pe ambele platforme,  Poti fi sigur ca vizitatorii si clientii vor aprecia faptul ca ai un site care raspunde prompt nevoilor lor, ca informatiile primite sunt la locul lor si nu vor scrolla stanga/dreapta pentru a da click pe butonul de care au ne

Un vis ...un business...un faliment

Imagine
[...]  Pe 1 decembrie camera era complet tapetată cu sare, în timp record au zis ei, dar au tras tare să  termine pentru că mai aveau și alte proiecte. Au fost foarte mulțumiți de rezultat și de ideile noastre de amenajare, de detaliile pe care noi le-am solicitat. Arăta ca în filme, cu cărămizi de sare de Himalaya, cu bandă led pentru chromoterapie, care te aducea într-o stare de relaxare încă din primele minute, cu sistem audio și un peisaj printat pe forex de 2 x 3 m care te făcea să te simți ca la mare când vedeai plaja superbă dintr-o stațiune din Portugalia. Nicio altă salină articială găsită de noi pe internet nu mai arăta așa. Ne-am inspirat din cele din străinătate, am luat detalii din mai multe locații, și am obținut o amenajare unică. Și normal că restul erau diferite, ei aleseseră varianta ieftină de construcție, noi am vrut să  fie profi, să  facă clientul să  revină și să  spună wow de fiecare dată când ne trece pragul. [...]  ebook -ul FALIMENT IN 6 LUNI este disponibil

Insta stories - noul trend in 2020

Imagine
Insta stories reprezinta o noua modalitate de promovare destul de putin cunoscuta, folosita in special de companii mari precum Samsung sau Starbucks, dar urmata cu pasi repezi si de business-urile aflate la inceput. Instagram a declarat de curand ca peste 400 de milioane de utilizatori folosesc Stories zilnic.  Cum poti profita de aceasta noua oportunitate de promovare online? Incepi prin a  crea un cont business de Instagram, incarci logo-ul companiei, completezi datele solicitate, sincronizezi contul de Instagram cu cel de Facebook (Facebook detine Instagram deci sincronizarile se fac cu mai multa usurinta, bifezi ca tot ce postezi pe Instagram sa fie distribuit si pe Facebook, pentru a promova contul tau de Instagram si utilizatorilor care te urmaresc pe Facebook).  Desi postarile clasice din Instagram sunt inca mai cunoscute si atrag mai multe impresii decat cele de la Instagram Stories, tendinta este clara. Povestile (stories) sunt noile vedete din social media.  Acum este momentu

Cele mai frecvente greseli la inceput de antreprenoriat

Imagine
Mirajul ideii de a fi propriul sef este unul des intalnit in ultima perioada. Suntem satui de toanele si reprosurile sefilor si ne vine sa ne luam lumea in cap. Asa ca, parca de nicaieri, apare ideea unui mare business. Intotdeauna am admirat oamenii curajosi, care isi doresc mai mult pentru ei, care nu se multumesc cu putinul obtinut pana in prezent si viseaza la ceva maret. Multumita unor astfel de persoane azi avem acces la servicii si produse complexe, variate, care satisfac chiar si nevoile de care multi nici nu eram constienti. Noroc cu lectiile de marketing care ne invata cum sa-i facem pe potentialii cumparatori sa creada ca au mai multe nevoi decat cred. Cu doi ani in urma am facut si noi parte din categoria antreprenorilor aflati la inceput de drum, care au mizat totul pe o singura carte. Care au dorit sa faca o schimbare si sa aduca plus valoare comunitatii in care locuiesc.  Munca depusa a fost titanica, desi in momentul in care apare ideea si te apuci sa o creionezi totul