Contentwriter sau copywriter?



In ultima perioada, in "lumea marketingului online" se vehiculeaza tot mai des doi termeni care par asemanatori, dar totusi, au semnificatii atat de diferite.

Am vazut pe retelele de socializare, in diferite grupuri de profil de pe Facebook, freelanceri care isi oferta serviciile de copywriter dar de fapt ei fac doar content pentru site-ul sau blogul tau.

Prin urmare, care e diferenta dintre un copywriter si un contentwriter? In primul rand trebuie sa te intrebi de ce anume ai nevoie: de un continut care sa atraga vizitori pe site-ul / blogul tau sau de un continut care sa vanda.

Un copywriter bun iti va furniza textele care sa-ti vanda produsele/serviciile. Va obtine conversiile de care ai nevoie. In schimb un contentwriter iti va furniza articole si postari care sa aduca plus de valoare site-ului si care sa raspunda intrebarilor vizitatorilor.

Copywriting-ul are cateva baze foarte clare: un titlu care sa atraga atentia, care sa faca vizitatorul sa continue sa citeasca textul, un paragraf care sa starneasca interesul, textul de vanzare si un call to action.

Contentwriting-ul aduce continut de calitate, ofera raspunsuri la intrebarile vizitatorilor, straneste interesul, si ofera plus valoare site-ului.

Pana data viitoare, spor la creat continut de calitate si care sa vanda!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai frecvente greseli la inceput de antreprenoriat

Mamele singure au superputeri! Campanie de strangere de fonduri!

Ghid de nutritie si stil de viata sanatos