Un vis ...un business...un faliment

[...] Pe 1 decembrie camera era complet tapetată cu sare, în timp record au zis ei, dar au tras tare să  termine pentru că mai aveau și alte proiecte. Au fost foarte mulțumiți de rezultat și de ideile noastre de amenajare, de detaliile pe care noi le-am solicitat.

Arăta ca în filme, cu cărămizi de sare de Himalaya, cu bandă led pentru chromoterapie, care te aducea într-o stare de relaxare încă din primele minute, cu sistem audio și un peisaj printat pe forex de 2 x 3 m care te făcea să te simți ca la mare când vedeai plaja superbă dintr-o stațiune din Portugalia.

Nicio altă salină articială găsită de noi pe internet nu mai arăta așa. Ne-am inspirat din cele din străinătate, am luat detalii din mai multe locații, și am obținut o amenajare unică.

Și normal că restul erau diferite, ei aleseseră varianta ieftină de construcție, noi am vrut să  fie profi, să  facă clientul să  revină și să  spună wow de fiecare dată când ne trece pragul. [...] 



ebook -ul FALIMENT IN 6 LUNI este disponibil pe Amazon si Google Play / Books

click aici pentru Amazon

click aici pentru Google Play/Books


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai frecvente greseli la inceput de antreprenoriat

Mamele singure au superputeri! Campanie de strangere de fonduri!

Ghid de nutritie si stil de viata sanatos