WHO - WHERE - WHAT?



Inainte de a incepe sa vinzi un produs sau serviciu este esential sa-ti cunosti la perfectie "marfa". Sa corelezi fiecare caracteristica tehnica cu beneficiul adus clientului. Abia dupa ce tu, cel care creezi continutul pentru site, iti cunosti produsul poti incepe vanzarea efectiva.

Acum, al doilea pas este sa-ti identifici potentialul cumparator.

WHO - cine este clientul tau?

WHERE -  unde il gasesti?

WHAT -  ce probleme ii rezolva produsul / serviciul meu?

Intregul continut ti-l vei planifica in functie de cuvintele care care raspund intrebarilor de mai sus. Targetarea este esentiala. Nu ai nevoie de vizitatori care nu-si doresc ceea ce le propui spre vanzare. Nu faci altceva decat sa-i enervezi cu reclamele tale, in schimb daca informatiile transmise ajung la oamenii care cauta sau au nevoie de produsul tau sansele de conversie cresc exponential.

Poti lua ca exemplu un seller pe Amazon:

WHO -  acest seller ar trebui sa fie antreprenor, sa lucreze in ecommerce, sau sa fie un liberprofisionist, sa aibe peste 18 ani dar sub 49 ani, sa se autoeduce si sa aibe cunostinte tehnice si de IT.

WHERE - il putem gasi in grupurile de profil de la facebook, sau reddit sau pe forumuri

WHAT - facem research si ii aflam problemele si venim cu solutiile.

Pana data viitoare, spor la scris continut de calitate!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

6 efecte ale kilogramelor in plus

Ghid de nutritie si stil de viata sanatos

Mamele singure au superputeri! Campanie de strangere de fonduri!