Povestea din spatele @Madame Florist

Incepand de azi, voi incepe o serie de postari despre mamicile antreprenor din comunitatea WAHM (Work At Home Moms Romania), o cumunitate in continua dezvoltare, cu povesti minunate si femei puternice. Fiecare dintre noi avem posibilitatea sa sustinem micii antreprenori locali, sa le oferim mai multa incredere si sa apelam cu drag la ei. Pe langa produse / servicii ei livreaza si o particica din sufletul lor pe care il pun in fiecare comanda.

Va invit sa cititi in continuare despre o femeie si mamica speciala, care aduce un plus de culoare si miros oricarui eveniment special din viata noastra: @Madame Florist.



Sunt fericita ca am avut optiunea sa fac exact ceea ce-mi place. Dintotdeauna mi-am dorit sa creez si sa nu intru in rutina. Este un lucru absolut minunat să lucrezi cu florile, mirosul lor, culorile, n-au cum sa nu te faca fericit!

Am inceput aceasta activitate in urma cu 10 ani, ca un hobby, creand aranjamente si buchete pentru prieteni, familie, cunoscuti. Ulterior am decis sa aprofundez domeniul, sa investesc in cursuri si seminarii ce m-au ajutat sa inteleg mai bine arta florala si secretele afacerii cu flori.

Ca absolventa in economie, cu un job full time in domeniul vanzarilor si achizitiilor, in urma cu 3 ani am avut doza de curaj sa continui doar cu ceea ce imi place sa fac. Asadar a luat nastere proiectul meu @Madame Florist, o florarie online ce ofera o gama variata de aranjamente florale (atat pentru comenzi individuale cat si pentru evenimente) www.madameflorist.ro

Nu este nimic întamplator si cred cu tarie ca totul vine atunci cand trebuie sa vina. Orice etapa este o pregatire pentru a realiza ceea ce iti doresti. 


Piata de aranjamente florale este in plina dezvoltare si ma bucur ca in ultimii ani au aparut furnizori de incredere printre care si producatori locali pe care ma pot baza cu desavarsire, intrucat clientii au inceput sa faca diferenta intre un buchet cumparat de la coltul strazii si unul personalizat de un designer florist.

Natura ma ajuta sa impart bucurie, sa ofer zambete, sa experimentez fericirea prin gesturi mici si sunt recunoscatoare pentru asta!

 

 Va invit sa va abonati la newsletter pentru a primi si urmatoarele povesti speciale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai frecvente greseli la inceput de antreprenoriat

Ghid de nutritie si stil de viata sanatos

Mamele singure au superputeri! Campanie de strangere de fonduri!