Invinge frica! Esti mai puternic decat crezi!

ebook online


Motivul numărul 1 care te oprește din a-ți îndeplini visele este teama. TEAMA DE A GREȘI.

Dar ar trebui sa stii că adevăratul succes trece prin eșecuri. E normal, e uman să greșești, toți greșim în “n” situații de-a lungul vieții.

Și eu am făcut multe greșeli. Greșeli care au dus la spulberarea visului de a fi propriul meu șef și a avea veniturile necesare pentru a mă bucura de cat mai multe lucruri materiale.

Greșeli care m-au măcinat timp de un an de zile.

Până într-o zi când…

Am luat decizia de a scrie despre ele.

Am pus pe hârtie întreaga poveste a business-ului, de la stadiul de idee, la implementare; de la evidențierea greșelilor făcute, la lucrurile atât de utile pe care le-am învățat în acea perioadă.

În acest ebook " O idee si multa sare" îți ofer un altfel de poveste.

Nu este un ghid cu dos and don’ts.

Este o poveste reală, a unui cuplu aflat la început de drum, cu emoții și dorințe ca și tine. Care a jucat totul pe o singură carte.

Carte care n-a fost câștigătoare, dar care a dat o lecție de viață pe care o împărtășesc și cu tine.

Descoperă cele mai frecvente greșeli făcute într-un business aflat la început și ai curajul să faci propriile tale greșeli pentru a-ți duce visul mai departe.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai frecvente greseli la inceput de antreprenoriat

Mamele singure au superputeri! Campanie de strangere de fonduri!

Ghid de nutritie si stil de viata sanatos