review-uri on-site si review-uri off-site


Despre importanta review-urilor se poate vorbi ore intregi. Deja nu mai trebuie nimeni convins de cat de benefice sunt si ce impact au asupra potentialilor cumparatori. Orice magazin online care se respecta ofera posibilitatea cumparatorilor sa scrie o recenzie. Chiar si recenziile negative aduc conversii bune daca proprietarul site-ului stie sa le gestioneze si sa demonstreze ca este de partea cumparatorului si ofera transparenta.


Un lucru mai putin stiut de cei aflati la inceput de drum in business-ul online este diferenta dintre review on-site si off-site.


Recenziile, opiniile pot fi lasate de clienti pe site-ul magazinului online, la pagina de produs ( review-uri on-site), dar si pe site-uri special concepute pentru a colecta si a publica opiniile cumparatorilor despre magazine online si produsele achizitionate ( review-uri off-site), un astfel de exemplu fiind site-ul feedback.trusted.ro

 

Un alt loc unde poti colecta recenzii din partea clientilor tai sunt retelele de socializare precum Facebook sau Google Local.


Poti colecta review-uri prin intermediul paginii personale de Facebook daca activezi aceasta functie, iar cumparatorii vor acorda o nota de la 1 la 5 impreuna cu un review scris, urmand ca Facebook sa iti creeze o medie a feedback-urilor primite. 


Gestionate corespunzator, review-urile unui magazin online, pot creste cu cateva procente bune rata de conversie. 


Pana data viitoare, spor la creat continut de calitate!


Ne poti urmari si pe Facebook https://www.facebook.com/contentisimoromania/

si pe instagram https://www.instagram.com/contentisimoromania/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai frecvente greseli la inceput de antreprenoriat

Mamele singure au superputeri! Campanie de strangere de fonduri!

Ghid de nutritie si stil de viata sanatos