Content marketing – importanta titlurilor
Din ce in ce mai putine persoane mai acorda atentie reclamelor de la TV sau celor stradale, reclame care au un mesaj general, se adreseaza tuturor si nimanui in special, pe care oricum nu le vedem pentru ca suntem majoritatea cu telefonul in mana verificand email, mesaje sau continut pe Social Media.
Putem afirma cu certitudine ca vanzarile si promovarea s-au mutat online, oricine are acces la internet si are un telefon smart sau un desktop isi cauta informatiile si produsele online. Prin urmare se naste o noua intrebare: cum sa procedeze cei cu magazinele online sa ajunga la publicul tinta, la clientii care sunt cu adevarat interesati de produsele sau serviciile lor? Un raspuns ar fi simplu la prima vedere: prin content marketing pe Social Media si website-ul propriu si atentia la titlurile folosite. Desi ideea este simpla, punerea in practica nu are o reteta unanim valabila si adecvata pentru toate tipurile de business-uri.
Pentru a folosi cat mai eficient partea de content marketing fiecare antreprenor trebuie sa isi cunoasca publicul tinta, sa isi cunoasca ce produse / servicii are la vanzare, care sunt beneficiile, prin ce se diferentiaza de concurenta, ce aduce nou, ce satisfactii vor avea potentialii cumparatori, sa faca diferenta intre simple caracteristici si beneficiile reale aduse consumatorului etc. De cele mai multe ori aceste detalii nu sunt atat de bine constientizate, trasate si intervine intrebarea “eu cui si cum vand ca sa am incasari cat mai mari?”. Asa cum am afirmat deja, nu are nimeni o reteta care sa fie aplicata tuturor si sa apara clientii, dar sunt cateva elemente cheie de care trebuie sa tinem seama si care in final vor aduce si conversiile mult asteptate.
Comentarii
Trimiteți un comentariu