5 pagini must have ale unui web site


Astazi este despre tine, despre cel aflat la inceput de drum, entuziasmat de noul business, de cate lucruri minunate vei putea face si ce beneficii le vei oferi clientilor tai. Ai trecut de primul hop, ti-ai ales numele de domeniu, te-ai informat cum sa faci un site pe o platforma gratuita…ca de…la inceput de drum preferi sa faci mici economii pe ici pe colo…si acum vine partea dificila: ce sa scrii in site-ul acesta? Ce informatii sa pui, cum sa le organizezi mai bine sa inteleaga clientul din start cu ce te ocupi si ce ii vinzi.

Orice site aflat la inceput are 5 must have pages. Hai sa vedem care sunt pentru a te ajuta ulterior la partea de digital marketing:

1.     Pagina Despre noi

      este locul in care ai oportunitatea sa iti descrii povestea interesanta care te-a adus in acest punct, este important sa le transmiti cititorilor entuziasmul tau, experienta ta, sa le explici ce te diferentiaza de restul concurentei. Daca tu vinzi pantofi fii sigur ca mai sunt sute de firme care vand tot pantofi, prin urmare diferentierea de concurenta iti va aduce conversiile mult dorite. Daca nu esti asa bun povestitor nu este nicio problema, sunt persoane cu experienta, content creatori, care te pot ajuta sa pui in cuvinte toata munca ta.  Acorda acestei pagini importanta cuvenita, continutul de calitate pus aici va atrage cititori pe site-ul tau si iti va creste sansele de conversie, prin urmare nu trebuie sa faci rabat la calitate, apeleaza cu incredere la persoane cu experienta in digital marketing in cazul in care este mai priceput la cifre decat la compuneri. Un alt aspect foarte important care va trebui mentionat pe aceasta pagina: cum produsul / serviciul tau va rezolva problema potentialului client. Gigel ajunge pe site-ul tau pentru ca are o problema si cauta o solutie, daca nu i-ai furnizat, in primele secunde, informatiile de care are nevoie isi va pierde interesul si va cauta in alta parte. Spune-i in ce mod produsul / serviciul tau este solutia de care are nevoie si il vei castiga, daca nu va cumpara in acel moment sigur te va tine minte si va reveni in alta zi, tocmai pentru ca a gasit continut (content ) de calitate.

2.      Pagina de servicii

      fa o lista cu serviciile / produsele pe care le oferi, apoi pune-le pe categorii, daca ai o lista lunga incearca sa imparti pagina de servicii in mai multe subpagini, sau le aerisesti cumva pagina pentru a nu parea incarcata. Nu vrei ca cititorul sa se piarda in liste, categorii si subcategorii si sa nu mai gaseasca ceea ce cauta. Regula numarul 1: usurinta in gasirea informatiilor (produsului / serviciului). Cateva cunostinte de content, copywriting si marketing digital te vor ajuta cu siguranta sa oferi cititorilor continut de calitate, bine organizat, intuitive.  La fel de important este si butonul de “ Call to action”: spune-i cititorului ce sa faca: “ comanda” , “afla mai multe detalii”, “contacteaza-ne pentru o oferta personalizata”, etc.

3.      Mesaj automat de multumire pentru abonarea la newsletter sau citate pe home page. Aici poti pune scurte fragmente din povestea ta personala, 2 – 3 randuri cu cine esti si ce solutii ai pentru problemele cititorului, beneficiile produsului / serviciului. Content marketing-ul este foarte important pentru a-i arata cititorului ca il intelegi, ii cunosti necesitatile, problemele si vii cu solutii pertinente si diferite de concurenta. Strategia de marketing incepe de aici, de la primul contact cu potentialul client: stii doar ca prima impresie conteaza. Acum este momentul sa-l atragi si spre platformele de social media. Facebook, Instagram, Linkedin sunt cele mai populare la noi si pot genera si ele trafic la randul lor. Dar despre importanta marketingului pe social media intr-un articol viitor.

4.      O scurta descriere a ta si a business-ului tau: intre 3 si 5 propozitii: cine esti, ce business ai, ce produse / servicii vinzi, ce probleme rezolvi, cum le rezolvi si ce te face diferit de concurenta. Aceste randuri le poti folosi in postarile pe social media, in diferite comunicate de presa, mail-uri catre clienti etc

5.      Comunicatul de presa (newsletterul): iti poti crea un template care sa-ti fie de ajutor cu logo, date de contact, titlu, subtitle – simple si scurte, care sa atraga atentia si sa foloseasca cuvinte cheie, continui cu doua trei paragrafe scurte in care iti spui povestea, informatii despre produs / serviciu si inchei cu cateva date statistice.

Acum ca ai directiile cele mai relevante pentru un site iti dorim spor la compus. Iti reamintim ca poti apela cu incredere la noi in orice moment in care ai nevoie de un content creator cu experienta, marketing online, testarea site-ului web din punct de vedere al functionalitatii si cu recomandari de imbunatatire a continutului afistat.

 

Pana data viitoare, spor la creat continut de calitate!


 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai frecvente greseli la inceput de antreprenoriat

Mamele singure au superputeri! Campanie de strangere de fonduri!

Ghid de nutritie si stil de viata sanatos