5 pagini must have ale unui web site
Astazi este despre tine, despre cel aflat la inceput de drum, entuziasmat de noul business, de cate lucruri minunate vei putea face si ce beneficii le vei oferi clientilor tai. Ai trecut de primul hop, ti-ai ales numele de domeniu, te-ai informat cum sa faci un site pe o platforma gratuita…ca de…la inceput de drum preferi sa faci mici economii pe ici pe colo…si acum vine partea dificila: ce sa scrii in site-ul acesta? Ce informatii sa pui, cum sa le organizezi mai bine sa inteleaga clientul din start cu ce te ocupi si ce ii vinzi.
Orice site aflat la inceput are 5 must have pages. Hai sa vedem care sunt pentru a te ajuta ulterior la partea de digital marketing:
1. Pagina Despre noi:
este locul in care ai oportunitatea sa iti descrii povestea
interesanta care te-a adus in acest punct, este important sa le transmiti cititorilor
entuziasmul tau, experienta ta, sa le explici ce te diferentiaza de restul
concurentei. Daca tu vinzi pantofi fii sigur ca mai sunt sute de firme care
vand tot pantofi, prin urmare diferentierea de concurenta iti va aduce
conversiile mult dorite. Daca nu esti asa bun povestitor nu este nicio
problema, sunt persoane cu experienta, content creatori, care te pot ajuta sa
pui in cuvinte toata munca ta. Acorda
acestei pagini importanta cuvenita, continutul de calitate pus aici va atrage
cititori pe site-ul tau si iti va creste sansele de conversie, prin urmare nu
trebuie sa faci rabat la calitate, apeleaza cu incredere la persoane cu
experienta in digital marketing in cazul in care este mai priceput la cifre
decat la compuneri. Un alt aspect foarte important care va trebui mentionat pe
aceasta pagina: cum produsul / serviciul tau va rezolva problema potentialului
client. Gigel ajunge pe site-ul tau pentru ca are o problema si cauta o
solutie, daca nu i-ai furnizat, in primele secunde, informatiile de care are
nevoie isi va pierde interesul si va cauta in alta parte. Spune-i in ce mod
produsul / serviciul tau este solutia de care are nevoie si il vei castiga,
daca nu va cumpara in acel moment sigur te va tine minte si va reveni in alta
zi, tocmai pentru ca a gasit continut (content ) de calitate.
2. Pagina de servicii:
fa o lista cu serviciile / produsele pe care le oferi, apoi
pune-le pe categorii, daca ai o lista lunga incearca sa imparti pagina de
servicii in mai multe subpagini, sau le aerisesti cumva pagina pentru a nu
parea incarcata. Nu vrei ca cititorul sa se piarda in liste, categorii si
subcategorii si sa nu mai gaseasca ceea ce cauta. Regula numarul 1: usurinta in
gasirea informatiilor (produsului / serviciului). Cateva cunostinte de content,
copywriting si marketing digital te vor ajuta cu siguranta sa oferi cititorilor
continut de calitate, bine organizat, intuitive. La fel de important este si butonul de “ Call
to action”: spune-i cititorului ce sa faca: “ comanda” , “afla mai multe
detalii”, “contacteaza-ne pentru o oferta personalizata”, etc.
3. Mesaj
automat de multumire pentru abonarea la newsletter sau citate pe home page.
Aici poti pune scurte fragmente din povestea ta personala, 2 – 3 randuri cu
cine esti si ce solutii ai pentru problemele cititorului, beneficiile
produsului / serviciului. Content marketing-ul este foarte important pentru a-i
arata cititorului ca il intelegi, ii cunosti necesitatile, problemele si vii cu
solutii pertinente si diferite de concurenta. Strategia de marketing incepe de
aici, de la primul contact cu potentialul client: stii doar ca prima impresie
conteaza. Acum este momentul sa-l atragi si spre platformele de social media. Facebook,
Instagram, Linkedin sunt cele mai populare la noi si pot genera si ele trafic
la randul lor. Dar despre importanta marketingului pe social media intr-un
articol viitor.
4. O
scurta descriere a ta si a business-ului tau: intre 3 si 5 propozitii: cine
esti, ce business ai, ce produse / servicii vinzi, ce probleme rezolvi, cum le
rezolvi si ce te face diferit de concurenta. Aceste randuri le poti folosi in
postarile pe social media, in diferite comunicate de presa, mail-uri catre
clienti etc
5. Comunicatul
de presa (newsletterul): iti poti crea un template care sa-ti fie de ajutor cu logo, date de
contact, titlu, subtitle – simple si scurte, care sa atraga atentia si sa foloseasca
cuvinte cheie, continui cu doua trei paragrafe scurte in care iti spui
povestea, informatii despre produs / serviciu si inchei cu cateva date
statistice.
Acum ca ai directiile cele mai
relevante pentru un site iti dorim spor la compus. Iti reamintim ca poti apela
cu incredere la noi in orice moment in care ai nevoie de un content creator cu
experienta, marketing online, testarea site-ului web din punct de vedere al
functionalitatii si cu recomandari de imbunatatire a continutului afistat.
Pana data viitoare, spor la creat
continut de calitate!
Comentarii
Trimiteți un comentariu