Arta persuasiunii in content marketing



In cadrul actului de vanzare /cumparare intervin mai multi factori care pot face clientul sa se razgandeasca si sa abandoneze cosul de cumparatui.  Aici cheia este ca tu sa identifici riscurile inainte ca potentialul client sa se gandeasca la ele. Pentru orice eventuale problema tu vino cu o solutie. In tabelul de mai jos ai o serie de griji pe care un client le poate avea in momentul in care se gandeste sa cumpere un nou produs.

Creaza un  #content care sa-i arate clientului ca i-ai anticipat corect grijile si te intereseza sa-i oferi toate conditiile pentru a achizitiona un produs conform asteptarilor.


 Tipul de  risc               Grija clientului                   Tactica
 Financiar  Pierderea banilor    
      Garantia banilor inapoi       
                    Social                                         Confirmari                                         Testimoniale             
 Ego Pierderea prestigiului Aprobare
 Functional Ca nu functioneaza Demo gratuit
 Fizic Legat de siguranta Certificari
 Psihologic Nemultumire Copy emotional
 Timp Curba de invatare Suport 24/7
 Efort Dificultare in folosire Instructiuni
 Uzura morala Invechit Upgrade

Content marketing poate fi folosit cu succes in generarea traficului de care are nevoie site-ul tau, arata-i potentialului client ca ai raspuns la toate intrebarile lui, ca nu pierde nimic daca va cumpara, ci dimpotriva gradul lui de sartisfactie poate ajunge la un nivel ridicat.

Pana data viitoare, spor la creat continut de calitate!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai frecvente greseli la inceput de antreprenoriat

Mamele singure au superputeri! Campanie de strangere de fonduri!

Ghid de nutritie si stil de viata sanatos