Arta persuasiunii in content marketing
Creaza un #content care sa-i arate clientului ca i-ai anticipat corect grijile si te intereseza sa-i oferi toate conditiile pentru a achizitiona un produs conform asteptarilor.
Tipul de risc | Grija clientului | Tactica |
Financiar | Pierderea banilor | Garantia banilor inapoi |
Social | Confirmari | Testimoniale |
Ego | Pierderea prestigiului | Aprobare |
Functional | Ca nu functioneaza | Demo gratuit |
Fizic | Legat de siguranta | Certificari |
Psihologic | Nemultumire | Copy emotional |
Timp | Curba de invatare | Suport 24/7 |
Efort | Dificultare in folosire | Instructiuni |
Uzura morala | Invechit | Upgrade |
Content marketing poate fi folosit cu succes in generarea traficului de care are nevoie site-ul tau, arata-i potentialului client ca ai raspuns la toate intrebarile lui, ca nu pierde nimic daca va cumpara, ci dimpotriva gradul lui de sartisfactie poate ajunge la un nivel ridicat.
Pana data viitoare, spor la creat continut de calitate!
Ne poti urmari si pe Facebook https://www.facebook.com/contentisimoromania/
si pe instagram https://www.instagram.com/contentisimoromania/
Comentarii
Trimiteți un comentariu